Ramai orang ade blog...masing2 menyampaikan ape yang mereka tahu,mereka alami ntuk bekongsi pada orng ramai..dan pade saye,ape yg anda alami itu satu warna..ape yg saya alami juge satu warna..kalo gabungkan warna anda dan warna saye kan buleh jadi warna-warni mcm pelangi..hehe..so,same2 bekongsi pengalaman dan pengetahuan adelah sesuatu yg sgt indah..tapi ingat2 la,kite hanye tumpang berteduh di bumi Tuhan..

Ahad, 11 April 2010

halwa telinger ...

salam buat semua pengunjung blog nih.. pe kabar sume.. kali nih,aku xrasa untuk menulis panjang..byk aktiviti menyebabkan idea aku terbantut... so,i would like 2 share my feveret song..from mawi ( but i dont like him really ) feat KRU.. just admire bcoz of its msg yg bleh mentarghibkan (memotivasikan ) aku ... lame da kuar lagu nih... baru tergerak nak post kt cni.. moge ade manfaat buat diriku n kawan2...

TITLE : SUJUD

[Mawi]Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup
Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud

[KRU]Jika direnung kembali
Dari kehidupan
Pelbagai halangan kutempuh penuh cabaran
Tiada satupun ku hadapi dengan senang dan
Tiada satupun ku hadapi dengan tenang
Tapi ku bersyukur
Di saat ku murung
Ku musikkan dalam kedua telapak tangan
Semangat yang dah luntur
Harapan yang dah terkubur
Diberi arah tukku teruskan

[Mawi]Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup
Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud……
Hanya mampu sujud…..

[KRU]Pernah kulihat mereka
Yang hilang segalanya
Insan yang tersayang
Atau harta benda
Pancaroba bencana juga malapetaka
Adalah sebahagian ujian dunia
Di sebalik kesusahan
Tidak letih mengerti erti kesenangan
Harusku akur dengan apa yang telah dikurnia
Barangkali esok semua berubah
Janganlah kita melupakanNya
Ketika langit cerah bersinar
Janganlah kita melupakanNya
Ketika langit mendung tak bercahaya

[Mawi]Bila dilanda musibah
Hati tabah mula rebah
Jangan biarkan dugaan
Rapuhkan pedoman hidup

[KRU & Mawi]Andai waktu itu tiba
Semaikan sifat bersabar
Hanya Dia saja menentu
Dan kita hanya mampu sujud……
Hanya mampu sujud…..


video

Tiada ulasan:

Catat Ulasan