Ramai orang ade blog...masing2 menyampaikan ape yang mereka tahu,mereka alami ntuk bekongsi pada orng ramai..dan pade saye,ape yg anda alami itu satu warna..ape yg saya alami juge satu warna..kalo gabungkan warna anda dan warna saye kan buleh jadi warna-warni mcm pelangi..hehe..so,same2 bekongsi pengalaman dan pengetahuan adelah sesuatu yg sgt indah..tapi ingat2 la,kite hanye tumpang berteduh di bumi Tuhan..

Sabtu, 23 Januari 2010

SUKA PADA KECANTIKKAN ITU FITRAH..!


Salam buat semua yang sudi mengunjungi blog saye yg tak seberapa nih... so,kali ni,kami Syarikat Masykuroh Interprise tampil untuk memperkenalkan lagi satu produk (pengasasnya seorang doktor tau,DOCTOR ROHAYA ) yang bernama 'SRASEE"...


ape yang ditawarkan oleh SRASEE kepada anda..?


-Aromatic Walnut Body Scrub

-Aromatherapy Bosster

-Aromatherapy Potion

-Aromatic Shower Cream

-Aromatic intimate Wash

-Losyen Pelansing Halia Pala (extra panas..!)

-Halia Pala Mint (gule2 hisap ni..sedap! buleh hilang maigrain dan pedih ulu hati..)



secara fitrahnya,mana-mana manusia baik perempuan ataupun lelaki,semua nya berhajat pada kecantikkan..cantik bukan sekadar meletakkan make-up kat muka,pakai cantik2,tapi ada juga cara lain yang lebih selamat,halal,suci dan bertindak secara semulajadi untuk kelihatan menarik.. kalo sekadar cantik pun tak cukup juge kalo kesihatan tak dijaga kan?..walau apepun,kecantikkan akhlak lebih penting dari kecantikkan fizikal kerana itu lah yang menjadi perintah agama dan bekalan menuju Allah nnti...aminn...


meh sini sy nak bgitahu anda sume psal SRASEE..= )


pada asalnya,kami tidak terlintas pun untuk menjual produk ni,tapi melihat pada kesungguhan Doc.Rohaya yang hadir sendiri berjumpa dengan emak saya dengan kesungguhannya memperkenalkan produk2 ini,emak saya pun bersetuju..siapa lagi yang boleh membantu muslim melainkan kita juga sebagai seorang muslim..


saya balik2 dari joden jer,baru sy tahu mak ade mengambil produk ni..mule2 sy tak beminat jugak (sowi,mak..!heee) tapi bile bace " try it,u'll love it" kat setiap barangan SRASEE tu,tergerak juge hati nak mencube..
last2..saye pakai sume n promosikan kat cikgu2 yg sama mengajar di SMASKP..mereka cube losyen pelansing tu,n alhmdulillah,macam2 pujian yang diterima..perut mereka rase lega dan kempis...sebelum ni,kwn sy,Cikgu Rodiah pernah cube losyen jenama yang lain,tapi kulit dia jadi gatal2..tp lpas cube losyen pelansing dari Srasee,takde kesan ape2 pon..ini baru produk losyen SRASEE,yang lain2 pulak lagi mcm2 keistimewaan yang xlarat sy nak taip kat cni..


nak tahu lebih lanjut lagi,klik tau kat cni http://www.srasee.com/... jangan lupe tau kunjungi lawan web ni.. dan jangan lupe crite kat kawan2..lelaki pon buleh cube...=)


boleh hubungi emak sy sendiri selaku pengurus syarikat Masyukuroh interprise di talian

019-6761632 (PN.HAJJAH JAMALIAH)


p/s : Allah tidak menjadikan sesuatu dengan sia-sia..mcm2 rupenye hasil bumi yang boleh kite manfaatkan..kadang2,bile pelanggan puas hati,keuntungan jadi nombor 2..lebih pada rasa ingin berkongsi pada orang lain supaya kita sama2 merasai manfaat yang telah kami terima..







5 ulasan: